Hallo ik ben Quinn en ik vind het leuk dat je een kijkje neemt op mijn website.
Ik ben dol op paarden, konijnen en andere dieren en daar kun je hier regelmatig iets over lezen.
 
Liefs Quinn

donderdag 10 januari 2013

Kinderfeestje

Gisteren heb ik mijn verjaardag samen met mijn vriendinnetjes en zusje gevierd bij Manege Blauwe Steen.
Na aankomst stonden de pony's op ons te wachten in de binnenbak.
We kregen ieder een pony toegewezen die we mochten gaan poetsen en knuffelen.
Daarna kregen ze allemaal een zadel en hoofdstel op en mochten we erop.
We begonnen rustig aan met wat stappen door de bak, we kregen een beetje geleerd hoe we moesten sturen en remmen. Vervolgens gingen we allerlei gymnastiekoefeningen doen boven op de rug van de pony.
Later mochten we zelfs een stukje draven, dat ging hard! De pony van Elyana ging zelfs in galop en dat vond Elyana best eng!
Na het rijden mochten we de pony's terug naar hun stal brengen en gingen we lekker frietjes eten in de kantine. Vanuit de kantine konden we nog even kijken naar de andere paarden en pony's in de bak.
Ik kreeg ook nog een hele mooie medaille voor mijn verjaardag, die heb ik vandaag mee naar school genomen om te showen, zo trots ben ik daarop.
Het was een geweldig feestje en ik verheug me nu nog meer op de paardrijlessen!

Groetjes
Quinn










Geen opmerkingen:

Een reactie posten