Hallo ik ben Quinn en ik vind het leuk dat je een kijkje neemt op mijn website.
Ik ben dol op paarden, konijnen en andere dieren en daar kun je hier regelmatig iets over lezen.
 
Liefs Quinn

woensdag 16 januari 2013

Jaaaaaa vandaag had ik mijn eerste les!!!!

Yippie vandaag was het eindelijk zover, ik had mijn eerste paardrijles.
Ik mocht op Tjemp, een hele lieve pony.
Aan de longeerlijn moest ik leren lichtrijden en dat was moeilijker dan ik dacht.
Maar het ging supergoed en opeens had ik het ritme te pakken, mamma was heel trots!
Pappa was een beetje ziek, maar gelukkig waren mama, oma Martha, Nicole en Bradley komen kijken. Van Nicole heb ik nog een heel mooi horloge met paardjes erop gekregen, zo leuk!
Ik verheug me nu alweer op volgende week woensdag dan mag ik weer!!!

























Groetjes
Quinn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten