Hallo ik ben Quinn en ik vind het leuk dat je een kijkje neemt op mijn website.
Ik ben dol op paarden, konijnen en andere dieren en daar kun je hier regelmatig iets over lezen.
 
Liefs Quinn

maandag 20 mei 2013

Een leuke 1e Pinksterdag!!


Gistermiddag mochten mijn zusje en ik Pinkster een uurtje huren. Eerst hebben we gepoetst en daarna mochten we om beurten op haar rijden. Zenne natuurlijk alleen maar in stap en onder begeleiding van mama. Het was erg mooi weer en mama heeft een paar leuke foto's gemaakt.

3 opmerkingen:

  1. Hey quinn, wat een leuke pony, zo te horen ben je echt gek op Pinkster......geniet maar lekker van het rijden en poetsen ;-) groetjes astrid ( jaco)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Quinn.
    Ik ben Lisa en Pinkster is van mij geweest .
    Wat leuk om dit te zien dat het goed gaat met haar
    Ik mis haar nog wel erg maar als ik dit zie vind ik het leuk dat reliƫf bent voor haar .
    Hinnikt ze nog steeds als je PINKY roep dat deed ze bij ons haha.
    En wil je haar een dikke kus en een knuffel geven mij ?
    Gr Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Lisa, wanneer is Pinky van jou geweest? We vinden het leuk om iets meer te weten over haar verleden.

      Verwijderen