Hallo ik ben Quinn en ik vind het leuk dat je een kijkje neemt op mijn website.
Ik ben dol op paarden, konijnen en andere dieren en daar kun je hier regelmatig iets over lezen.
 
Liefs Quinn

maandag 23 september 2013

Update

Het is inmiddels weer een tijd geleden dat mama iets op mijn blog heeft geschreven.
Daarom tijd voor een update.

Met paardrijden gaat het steeds beter en ik ben nog steeds dolgelukkig dat ik nog steeds op Pinkster mag rijden, al is ze niet altijd even lief!

Een samenvatting van de laatste paar maanden:

In juni zijn we een weekend naar Ponyparkcity geweest. Dit was een grote verrassing want papa en mama hadden ons niks verteld, zelfs niet toen we al onderweg waren met de auto.
Het was daar superleuk en we hadden geluk met het weer.
Bij ons huisje kregen we een shetlandpony met de naam Panther. Panther was lief, maar ook best ondeugend. We hebben gepoetst, geknuffeld, les gereden, een buitenrit gemaakt, gewandeld en meegedaan aan de barrelrace waar we zelfs een beker hebben gewonnen!!










In juli zijn we op vakantie geweest naar Turkije. We zaten in een super mooi hotel en hebben de hele vakantie genoten van de zwembaden, het strand, lekker eten en het super leuke Kids en Co team met Melissa, Fayka, Lara en Thomas.
Ik ben met mama gaan parasailen en toen hebben we zelfs een schildpad in de zee zien zwemmen!


In augustus mocht ik Pinkster een week huren, yes de hele week Pinkster voor mij alleen!
Ze was alleen af en toe een beetje stout en heeft me een paar keer van haar rug af gebokt. Maar toch was het erg leuk en vond ik het helemaal niet leuk toen ik haar aan het einde van de week weer terug moest geven aan de manege.




Pinkster was in augustus pony van de maand bij Misspony.nl, ik mocht voor 10 euro wat leuks uitzoeken in de webshop en heb 2 schleichpaardjes uitgekozen. Bekijk hier het artikel op misspony: http://www.misspony.nl/blog/pony-van-de-maand-pinkster

Sinds augustus ben ik lid van de ponyclub, de eerste activiteit was een uitstapje naar het blotevoetenpad in Brunssum. Het was erg leuk!

In augustus begon ook de school weer, ik zit nu in groep 4 en mag dit schooljaar de communie gaan doen, spannend!

Vorige week organiseerde de ponyclub een westerndag op de manege. Pinkster was niet zo lief en daarom mocht ik op het laatste moment op een nieuwe pony Valkje. Valkje was wel superbraaf.

Mama heeft wel nog een paar leuke foto's gemaakt van mij en Pinkster.


Zo dit was het tot zover. Binnenkort kom ik weer terug met nieuwe verslagen/verhalen/foto's.

Groetjes,
Quinn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten